Menu Close

,,Šaltinėlyje” ir šiemet vykdoma ilgalaikė mokytojų kvalifikacijos tobulinimo programa

Šiandien lopšelyje-darželyje “Šaltinėlis” vyko seminaras „Edukacinių erdvių kūrimas ir panaudojimas“, kurio metu mokytojos Snieguolė ir Jurgita dalijosi savo patirtimi, kaip kurti patrauklias ir įtraukiančias aplinkas vaikams. Seminaro metu mokytojos supažindino koleges su mūsų darželio edukacinėmis erdvėmis, pristatė jų naudojimo galimybes bei pasidalino darželyje veikiančia „Edukacinių aplinkų kūrimo ir panaudojimo programa“.

Praktinės užduoties metu dalyvės kūrė savo svajonių edukacinės aplinkos viziją, kuri įkvėpė ieškoti naujų idėjų ir galimybių vaikų ugdymui. Seminaro pabaigoje dalyviai reflektavo. Mokytojos džiaugiasi galėdamos dalintis savo žiniomis ir kurti vaikams įdomias bei prasmingas erdves!

Lopšelyje-darželyje „Šaltinėlis“ vėl mokėsi miesto PUG mokytojos. Darbuočių „ Inovatyvios priemonės – vaiko kūrybiškumo augimui” metu PUG ,,Pelėdžiukai“ mokytojos Rosita ir Malvina dalijosi savo patirtimi, kaip kurti ir panaudoti priemonę ,,Rudens dėžutė“ visoms penkioms ugdymosi sritims lavinti. Mokytojos ne tik pateikė įžvalgų apie inovatyvumo sampratą ir tiesioginę sąsają su kūrybiškumu PUG, bet ir pristatė pačių sukurtą ir su vaikais išbandytą užduočių dėžutę rudens veikoms lauke bei grupėje. Čia buvo galima rasti sėklų skaičiavimui, uogų vėrimui, tošies rašymui, gamtinės medžiagos kaukės darymui. O kur dar estetiška ir pilna įdomių užduotėlių mokytojos Rositos sumaketuota knygelė!!
Praktinės užduoties metu lektorės pakvietė dalyves sukurti savo ,,Žiemos“ dėžutę. Mokytojos mielai dalijosi jau išbandytomis užduotimis žiemos veikloms bei entuziastingai planavo naujas. Nepaisant milžiniškos priemonių pasiūlos rinkoje, šis seminaras gerokai sužadino dalyvių norą kurti ir mėgautis kūrybos procesu.

              

       

Lopšelyje-darželyje „Šaltinėlis“ vyko ilgalaikės kvalifikacijos programos mokymai „Mąstymo žemėlapiai – efektyvių veikiančių ikimokyklinukų mąstymo ir elgesio strategijų ugdymui“. Mokytoja Valė dalijosi patirtimi kaip kurti ir dirbti su mąstymo žemėlapiais. Mokytoja ne tik pateikė įžvalgų, bet ir pristatė pačių mokytojų sukurtus ir su vaikais išbandytus žemėlapius. 🗺 Darbuočių metu dalyvės kūrė savo mąstymo žemėlapius. Mokytojos džiaugėsi galėdamos dalintis savo žiniomis ir kurti vaikams įdomias ir naudingas veiklas.🤗

Vasario 19 d. mūsų įstaigoje vyko mokymai „Mąstymo žemėlapiai – į pagalbą ugdant aukštesniojo lygio mąstymo įgūdžius“.
Priešmokyklinio ugdymo mokytoja Monika dalinosi savo patirtimi, kaip kartu su kolege ir ugdytiniais kasdienėse veiklose taiko mąstymo žemėlapius. Mokytoja pristatė vaikų sukurtus žemėlapius, juos analizavo ir kartu su dalyviais diskutavo apie tikslingą jų naudojimą ugdymo procese, aptarė svarbiausius aspektus. Mokymų metu dalyvės buvo pakviestos dirbti komandomis ir sukurti savo mąstymo žemėlapius. 🖍️📖 Diskusijų metu gimė daug įdomių idėjų, kilo įvairių klausimų, kuriuos kartu aptarė ir išanalizavo.

2025 m. balandžio 16 d. priešmokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė Erika Smoliagė subūrė miesto priešmokyklinukus ugdančias mokytojas į seminarą ,,Vertinimas ir įsivertinimas – svarbiausias priešmokyklinio amžiaus vaiko pažangos matas”. Mokytoja, rengdama seminaro medžiagą, rėmėsi keletu vertinimo nuostatų, kaip antai: personalizuota vertinimo kultūra, vertinimo procese dalyvauja vaikai ir tėvai, lūkestis – kiekvieno vaiko pasiekimai gerėja, vaikai tobulėja. Pranešėja pateikė daugybę pavyzdžių kaip nuostatos realizuojamos ugdymo procese: vaikai mokėsi reflektuoti, įsivertinti mokymąsi su mokytoja, bendraamžiais, tėvais; vertino ne tik savo pažangą, bet ir elgesį. Seminaro dalyvės išbandė classroomscreen įrankį, kurį grupėje nuolat naudoja ir vaikai.