„Drugelių“ grupės vaikai mąstymo žemėlapius naudoja įvairioms temoms atskleisti. Šį kartą vaikai aiškinosi metų laikų seką ir kiekvieno metų laiko požymius. Nors tema atrodo paprasta ir dažnai girdima, ją išnagrinėti mąstymo žemėlapyje buvo nemenkas iššūkis. Vaikai pasitelkė net keletą knygų bei enciklopedijų, kuriose rado informacijos ir ją panaudojo. Mokytoja Erika pastebėjo, kad po veiklos vaikai sugebėjo įvardinti metų laikų požymius (bent po kelis apie kiekvieną), metų laikų piešinius išdėlioti pagal seką, įvardinti metų laikų pavadinimus ir užrašyti.
,,Žiogelių” grupės mažyliams gyvūnų pažinimas gali būti be galo malonus bei įdomus. Pasitelkdami ,,Burbulo” mąstymo žemėlapį, naudodami įvairių spalvų kamštelius vaikai juos rūšiavo pagal spalvas, dydį. Pincetais dėliojo spalvotus kamštelius, į esančius gyvūnų trafaretus pažindami juos per lytėjimą ir kūrybą. Vaikai natūraliai įsitraukė į mokymąsi. Toks ugdymas yra naudingas, nes lavina vaikų smulkiąją motoriką, kūrybiškumą bei skatina aktyvų mokymąsi per pojūčius. Vaikai įsisavino sąvokas didelis-mažas, naminis-laukinis gyvūnas, mėgdžiojo gyvūnų garsus (karvė- mū , šuniukas-au). Tai lavino smulkiąją motoriką, kalbinius gebėjimus, spalvų pažinimą, rūšiavimą, tyrinėjimą.
Bekalbant apie rudens gėrybes ,,Voveriukų” grupės vaikai išbandė mąstymo būdą – ,,Medžio” žemėlapį. Mokytoja pasiūlė pamąstyti, kaip vaikai gali sugrupuoti rudens gėrybes. Penkiamečiai pasiūlė sugrupuoti į sodo, daržo ir miško gėrybes. Rėmelį vaikai pasirinko padaryti iš kaštonų. Mokytoja Daiva pastebėjo, kad 4-mečiai ir 5-mečiai tikrai žino, kur auga vaisiai, kur daržovės ir kur grybai.
,,Pelėdžiukų” grupės ugdytiniai kalbėjo apie draugus, išsiaiškino kuo skiriasi tikras draugas nuo netikro. Suvokė, kad tikras draugas yra malonus, pagarbus, padeda, kai reikia
pagalbos, yra sąžiningas. Tuo tarpu, netikras draugas – elgiasi priešingai: nesirūpina, naudojasi gerumu, apgaudinėja, palieka bėdoje, kartais sukelia nusivylimą. Pasitelkę ,,Skliaustelio žemėlapį” vaikai įvardijo savybes, kuriomis pasižymėti jų draugai, mokėsi atskirti tikrus draugus nuo netikrų, kritiškai vertino savo santykius. Šios ugdomosios veiklos metu ,,Pelėdžiukų” grupės pedagogėms buvo svarbu ugdyti vaikų gebėjimą atpažinti tikrus draugus ir padėti kurti stipriais santykiais pagrįstą draugystę, kaip vieną iš gyvenimo vertybių.